O firmie Transport Serwis Sprzedaż pojazdów i naczep Częsci do samochodów ciężarowych Leasing Kontakt

Schmitz Cargobull jest wiodącym producentem przyczep i naczep w Europie. Obecnie wytwarzane naczepy stają się coraz bardziej wyrafinowanymi pojazdami, spełniającymi wysokie wymagania bezpieczeństwa w transporcie. Do ich produkcji wykorzystywane są najnowsze technologie, które zapewniają wysoką jakość materiałów i montażu. Firma Schmitz wraz z siecią partnerów handlowych i serwisowych jest tego najlepszym przykładem. Naczepa jest obecnie najbardziej popularnym w Europie środkiem transportu służącym do przewożenia wielu zróżnicowanych towarów. Producenci naczep prześcigają się w udoskonalaniu własnych konstrukcji, tak aby to właśnie ich produkty gwarantowały najwyższą ładowność, uniwersalność, a co najważniejsze wytrzymałość.

Schmitz Cargobull skutecznie rozszerzył swoją wieloletnią kompetencję w budowie naczep o konstrukcję systemów jezdnych. Wynik: oś ROTOS z hamulcem Knorra i zespołem piasty - bez problemu nadaje się do każdej naczepy Schmitz Cargobull. Hamulec tarczowy ROTOS wykonany w wersji "zębatej" równomiernie rozszerza się na obwodzie i grubości. W tym układzie okładziny hamulcowe przyłożone są zawsze na pełnej powierzchni, nawet przy silnym hamowaniu. Niewiele miejsc złączenia tarczy z piastą sprzyja redukcji obciążenia termicznego. Tarcze hamulcowe można łatwo zmieniać, ponieważ w celu ich wymiany nie jest konieczny demontaż zacisku hamulca. W ten sposób zminimalizowane są czasy obsługi technicznej i pojazdy szybciej osiągają stan gotowości do eksploatacji.

System ROTOS składa się z systemów hamowania RSP i EBS, tarczy hamulcowej/zacisku, zawieszenia pneumatycznego MRH oraz z belki osi.

Za pomocą wysokiej jakości podwozi Schmitz Cargobull bez ryzyka można przewozić także materiały niebezpieczne. Optymalne bezpieczeństwo uzyskuje się przy połączeniu systemu stabilizacji przechylenia (Roll Stability Program - RSP) z EPS w ciągniku siodłowym. RSP aktywnie zapobiega przewróceniu się pojazdu w krytycznych sytuacjach: np. na zakrętach lub przy nagłym manewrze mijania.

W sytuacji krytycznej RSP automatycznie powoduje przyhamowanie przyczepy siodłowej do bezpiecznej prędkości. RSP może zareagować, zanim kierowca w ogóle zarejestruje sytuację graniczną. RSP instalowany jest seryjnie we wszystkich podwoziach z systemem ROTOS .

Schmitz Cargobull jako pierwszy producent pojazdów użytkowych oferuje podwozia cynkowane ogniowo i łączone sworzniami. Są one niezwykle wytrzymałe i zachowują zawsze swoją wartość.

Cynkowana powierzchnia podwozi MODULOS jest neutralnie srebrzysta, dzięki czemu idealnie pasuje do nadwozia w każdym kolorze. Ponadto posiadają one wiele innych zalet ważnych dla codziennej pracy: np. doskonałą ochronę przeciwkorozyjną, samoregenerację zadrapań i wysoką wytrzymałość. W stosunku do wszystkich cynkowanych podwozi Schmitz Cargobull udziela 10-letniej gwarancji na nieprzerdzewienie. Oznacza to wysoką ochronę inwestycji oraz znaczną redukcję kosztów eksploatacyjnych. Uszkodzenia powłoki cynkowej poprzez zarysowanie, jak również cięcie, perforowanie, nawiercanie itd. nie prowadzą do postępujących korozji, ponieważ znajdujący się na granicy z tym przekrojem cynk pod wpływem wilgotności powietrza przeobraża się w roztwór i na powierzchni uszkodzenia powstaje ochronna, brązowa powłoka wodorotlenku cynku. To "wędrowanie" jonów cynku chroni przekroje powierzchni o szerokości do 2,0 mm.

Warstwa cynkowa ze stalą tworzy stop, który stanowi niezwykle silne wiązanie powierzchniowe, co powoduje mniej uszkodzeń powierzchni, a tym samym trwalszą ochronę przed przerdzewieniem.

FLEXOS jest systemem, za pomocą którego można dopasować plandekowe naczepy siodłowe do różnych wysokości sprzęgu siodłowego, aby umożliwić jazdę z dużą wysokością wewnętrzną także przy niskich ciągnikach. Dzięki Multi Ride Height (MRH) każda naczepa FLEXOS posiada przy niezmiennej wysokości drzwi tylnych regulowaną wysokość ściany czołowej. Dzięki temu można bez problemu uzyskać wysokości sprzęgła siodłowego w granicach od 1030 do 1250 mm. W ten sposób FLEXOS jest znakomicie przygotowanydo ciągników siodłowych następnej generacji. Poza tym FLEXOS łączy w sobie walory konstrukcji o optymalnym obciążeniu użytkowym z niezwykle elastyczną zdolnością do przezbrojenia. Dzięki elastycznemu dopasowaniu do różnych wysokości sprzęgieł siodłowych naczepa może współpracować ze wszystkim ciągnikami siodłowymi teraz i w przyszłości. Oznacza to pewność inwestycji i zachowanie przez naczepę swojej wartości. Oprócz tego można znacznie zwiększyć przestrzeń ładunkową, wykorzystując największą dopuszczalną prawnie wysokość pojazdu.



Wywrotki - NACZEPA SAMOWYŁADOWCZA Schmitz Cargobull

Pojemności: 26,4 m3;  29 m3; 33 m3; 40,2 m3; 45 m3



Firanki:  Schmitz Cargobull NACZEPA KURTYNOWA Schmitz CargobullSCS 24/L - 13.62 E B

Masy i wymiary:

Długość zabudowy

w świetle

13620 mm

Dop. masa całkowita

 

35000 kg

Szerokość zabudowy

w świetle

2480 mm

Masa własna

+/- 3%

6440 kg

Wysokość zabudowy

w świetle

2780mm

Wys. siodła nie zał.

 

1055 mm

 

 

 

Wys. cał. z przodu-nie zał.

 

3993 mm

Koła 385/65 R22.5

 

 

Wys. cał. z tyłu - nie zał.

 

3992 mm




DZIAŁ HANDLOWY


NOWE POJAZDY

tel. (48) 381 10 01
tel. kom. 600 820 726
e-mail - sekretariat@pksratrans.pl

UŻYWANE POJAZDY

tel.(0048) 48 385 73 00
fax (0048)  48 385 73 01

Janusz Gębski tel. kom. 600 079 166
e-mail - janusz@pksratrans.pl

Paweł Mitak tel. kom. 600 351 851
e-mail - p.mitak@pksratrans.pl